مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 12:152023-02-11سياسي

آذری ها سنگ تمام گذاشتند/از نقطه صفر مرزی تا مناطق زلزله زده


امروز در 44 مین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بار دیگر مردم ولایتمدار آذربایجان غربی با سیل خروشان خود پیام استکبار ستیزی را از نقطه صفر مرزی تا مناطق زلزله زده به دنیا مخابره کردند.

- خبرگزاری مهر - گروه استان ها- سکینه اسمی: جشن انقلاب اسلامی امروز 22 بهمن به ایستگاه 44 مین سالروز خود رسیده و مردم آذربایجان غربی همپای سایر ملت غیور و ولایتمدار کشور با حضور پرشور و باشکوه خود در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر ثابت کردند پای آرمان های انقلاب اسلامی ایستاده و تا آخرین قطره خون خود نیز دست از انقلاب اسلامی نخواهند کشید.

امروز روستاها، شهرها از نقطه صفر مرزی تا مناطق زلزله زده خوی شاهد حماسه حضور آذری ها بودند، دهه 80 و دهه 90 دی ها در کنار سایر نسل های انقلاب اسلامی، پیر و جوان، زن و مرد از قوم و مذهبی در یک صف باشکوه و پرشور آمده اند تا با شعارهای مرگ بر آمریکا فریاد بیعت با انقلاب سر می دهند.

این دیار سالهاست در پاسداری از مرزهای ایران اسلامی پرچمدار بوده و هست و امروز نیز با سیل خروشان خود بار دیگر وفاداری و بیعت خود با آرمان های والای انقلاب اسلامی را به تصویر کشیدند.

با وجود سرمای هوا و بارش برف در برخی شهرهای آذربایجان غربی خیابان ها و معابر اصلی شهرها و روستاها شاهد حضور ملتی بودند که 44 سال است با وجود توطئه ها و تحریم های ظالمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آذری ها سنگ تمام گذاشتند/از نقطه صفر مرزی تا مناطق زلزله زده

آذری ها سنگ تمام گذاشتند/از نقطه صفر مرزی تا مناطق زلزله زده