مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 11:562023-02-11سياسي

اهالی دارالخیرین توطئه کمرنگ نشان دادن عظمت حماسه 22 بهمن را خنثی کردند+ فیلم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دلیجان، اقشار مختلف مردم این شهر از ساعات اولیه صبح امروز با حضور در خیابان های اصلی شهر جلوه های وحدت و همدلی را به نمایش گذاشتند و با حضور دشمن شکن خود در صفوف راهپیمایی از دستاوردها و خدمات نظام حمایت کردند.

اهالی دارالخیرین با حضور پرشور و گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن ماه بار دیگر دین خود را به آرمان های انقلاب و رهبری ادا کرده و با سر دادن شعارهایی مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسراییل ، مرگ بر منافق   ثابت کردند که همواره مدافع آرمان های امام و رهبری بوده و هستند.

شرکت کنندگان در این حماسه ملی با در دست داشتن پرچم های سه رنگ جمهوری اسلامی ایران، پیام استکبار ستیزی خود را به گوش جهانیان رساندند.

در این راهپیمای که خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، روحانیان، مسئولان، اصناف و کسبه، کارگران، فرهنگیان،کارمندان و دانشگاهیان، دانش آموزان، بسیجیان، نیروهای نظامی و انتظامی حضور داشتند، مردم غیور دلیجان بار دیگر بر وفاداری خود به آرمان های انقلاب مهر تایید زدند.

پای این انقلاب می مانیم یکی از شرکت کنندگان در این راهپیمایی به خبرنگار فارس گفت: در راهپیمایی حضور یافته ام تا پاسخ دندان شکنی به دشمنان داخلی و خارجی بدهم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهالی دارالخیرین توطئه کمرنگ نشان دادن عظمت حماسه 22 بهمن را خنثی کردند+ فیلم

اهالی دارالخیرین توطئه کمرنگ نشان دادن عظمت حماسه 22 بهمن را خنثی کردند+ فیلم