مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 11:402023-02-11سياسي

نماینده تهران در مجلس: مایه اصلی انقلاب اسلامی، عاشوراست


نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ایران از عاشورا کمک می گیرد و اگر تا امروز مردم پای این انقلاب ایستاده اند به دلیل این است که مایه های این انقلاب عاشورایی است و عاشورا این انقلاب را بیمه کرد.

- ایسنا/کرمان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ایران از عاشورا کمک می گیرد و اگر تا امروز مردم پای این انقلاب ایستاده اند به دلیل این است که مایه های این انقلاب عاشورایی است و عاشورا این انقلاب را بیمه کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدرضا تقوی پیش از ظهر امروز 22 بهمن ماه در جمع راهپیمایان کرمانی با تبریک چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اظهار کرد: تاریخ درس های مفیدی را به ما می آموزد و رمز و رازهای پیروزی ها و شکست ها را نشان می دهد و بخش قابل توجهی از آیات قرآن مربوط به سرگذشت پیشینیان است.

از تاریخ می توان عبرت گرفت.

او با یادآوری تاریخ انقلاب، ادامه داد: تاریخ انقلاب فصل های مختلفی دارد و فصل های آن با یکدیگر تفاوت هایی دارند و اندیشه و تفکر انقلابی یکی از فصل های انقلاب است و این مهم باعث تحول و به صحنه آوردن مردم می شود.

تقوی به تبیین نقش مردم در انقلاب پرداخت و در ادامه به خاطرات خود از زمان انقلاب اظهار کرد: شعارهای مردم ما در زمان مبارزات انقلابی برگرفته از قرآن و فرهنگ اسلامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده تهران در مجلس: مایه اصلی انقلاب اسلامی، عاشوراست

نماینده تهران در مجلس: مایه اصلی انقلاب اسلامی، عاشوراست