مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 11:302023-02-11اقتصادي

تحقق یک میلیون اشتغال در یکسال گذشته


آمارها نشان از تحقق یک میلیون اشتغال در یک سال گذشته دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفوت می کردند و مشکلات در لایه های مختلف کشور، مدیریت و برنامه ریزی را بسیار سخت کرده بود.

معاون اجرایی رییس جمهور کسری بودجه 400 هزار میلیارد تومانی در سال 1400 را از دیگر مشکلات عنوان کرد و بیان کرد: الان ادعایی نداریم که تمام مشکلات حل شده اما در بسیاری از بخش ها شرایط مطلوب است.

منصوری با بیان اینکه آمارها نشان از تحقق یک میلیون اشتغال در یک سال گذشته می دهد، افزود: مجموع صادرات کالاهای غیرنفتی کشور در سال جاری نسبت به سال گذشته رشد 28 درصدی را نشان می دهد.

وی حذف ارز 4200 تومانی را پروژه ای سنگین عنوان کرد و گفت: با اجرای این پروژه، 30 درصد واردات کشور کاهش پیدا کرد و اگر این اقدام صورت نمی گرفت دولت باید در سال جاری 600 هزار میلیارد تومان یارانه پرداخت می کرد.

معاون اجرایی رییس جمهور ادامه داد: در اجرای پروژه های عمرانی نیز اتفاقات خوبی در کشور افتاده بطوری که در دهه مبارک فجر امسال، بیش از 280 هزار میلیارد تومان پروژه عمرانی در نقاط مختلف میهن اسلامی به بهره برداری رسید.

منصوری اضافه کرد: به اندازه 30 سال پروژه عمرانی نیمه کاره در کشور وجود دارد که دولت تلاش می کند طرح هایی که پیشرفت فیزیکی بالایی دارند را تکمیل و به بهره برداری برساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق یک میلیون اشتغال در یکسال گذشته

تحقق یک میلیون اشتغال در یکسال گذشته