مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 09:352023-02-11سياسي

نماینده زاهدان؛ مردم همیشه پای انقلاب خواهند بود


نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم همیشه پای انقلاب خواهند بود.

- دکتر حسینعلی شهریاری در گفت وگو با ایسنا- افزود: اقشار مختلف مردم صبور و ولایت مدار سیستان و بلوچستان همانند سایر نقاط کشور، امروز 22 بهمن نشان خواهند داد که با وجود برخی مشکلات، همچنان امیدوار و مصمم در مسیر انقلاب اسلامی ایستاده اند و سیاست های کور و تفرقه افکنانه دشمنان این نظام مقدس، خللی بر اراده و وفاداری ملت غیور وارد نمی کند.

شهریاری گفت: با وجود همه دشمنی ها مردم ایران مانند همیشه استوار و با صلابت از نظام اسلامی خود دفاع می کنند و پای نظام و انقلاب ایستاده اند، و هیچ گاه دشمنان نمی توانند این مردم را از نظام جدا کنند و باید آرزوی تسلط بر ایران اسلامی را به گور می برند.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: امروز نعمت انقلاب اسلامی بزرگ ترین نعمتی است که خداوند به ما عنایت کرده و اگر امروز عزیز شده ایم به واسطه حرکت در مسیر الهی است.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی حکومت مردمی و اسلامی است و دشمن از همان آغازین روزها در تلاش برای ایجاد انحراف در مسیر انقلاب بود و امروز در کنار شکر نعمت لازم است که به خوبی در مسیر نگهداری و صیانت از این نعمت حرکت کنیم و نگذاریم انقلاب به دست نااهلان بیفتد، تنها خطی که می تواند ما را در م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده زاهدان؛ مردم همیشه پای انقلاب خواهند بود

نماینده زاهدان؛ مردم همیشه پای انقلاب خواهند بود