مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 08:402023-02-11سياسي

راه مقابله با توطئه دشمنان جهاد تبیین است


راه مقابله با توطئه دشمنان جهاد تبیین است که رهبر معظم انقلاب بارها و بارها نسبت به آن تاکید کردند و آن را فریضه ای فوری برشمردند.

- قم- معاون هماهنگ کننده سپاه گفت: راه مقابله با توطئه دشمنان جهاد تبیین است که رهبر معظم انقلاب بارها و بارها نسبت به آن تاکید کردند و آن را فریضه ای فوری برشمردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار محمدرضا نقدی شامگاه جمعه در مراسم سخنرانی مسجد چهارمردان قم در شب 22 بهمن در سخنانی اظهار داشت: انقلاب اسلامی به مجاهدت شهدا توانست در برهه های مختلف به پیروزی برسد و مسیر رشد و تکامل خود را ادامه دهد.

معاون هماهنگ کننده سپاه اظهار داشت: دشمنان هیچگاه دشمنی خود را با نظام جمهوری اسلامی کنار نخواهند گذاشت و با نقشه های شیطانی خود در برابر انقلاب اسلامی خواهند ایستاد، تا مانع از پیشرفت این انقلاب شوند.

سردار نقدی با بیان اینکه امیرالمومنین علیه السلام نیز با فتنه های زیادی مواجه بود ابراز داشت: اگر قرار است پرچم عدالت را بلند کنیم باید سختی های بسیاری را متحمل شویم و این آرمان بزرگ به راحتی محقق نمی شود.

وی با اشاره به حوادث اخیر کشور ابراز داشت: در سال های اخیر شاهد جنگ رسانه ای دشمنان علیه کشور هستیم و در حوادث اخیر دیدیم که چگونه میلیاردها دلار هزینه کردند تا با عملیات روانی و القا دروغ، ملت ما را تحت ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه مقابله با توطئه دشمنان جهاد تبیین است

راه مقابله با توطئه دشمنان جهاد تبیین است