مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 08:152023-02-11سياسي

سفیر ایران در آذربایجان: قدرت ایران درون زا و با پشتوانه مردمی است


سفیر جمهوری اسلامی ایران در جمهوری آذربایجان در مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران نقش بی بدیلی در تامین ثبات و امنیت منطقه و جهان داشته است.

- سفیر جمهوری اسلامی ایران در جمهوری آذربایجان در مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران نقش بی بدیلی در تامین ثبات و امنیت منطقه و جهان داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید عباس موسوی سفیر جمهوری اسلامی ایران در جمهوری آذربایجان در مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در باکو اظهار داشت: آزادی و استقلال ارزش های گرانبهایی هستند که مردم ایران از طریق انقلاب خود به آنها دست یافته اند.

امروز جمهوری اسلامی ایران مفتخر است که در اتخاذ تصمیمات ملی خود وابسته به هیچ قدرت خارجی نیست.

وی تصریح کرد: قدرت ایران درون زا و با پشتوانه مردمی است و برای تضمین امنیت و ثبات خود نیازی به پیوستن به هیچ سازوکار نظامی و امنیتی ندارد؛ سازو کارهایی که تنها منافع قدرتهای بزرگ را تامین می کنند.

این دیپلمات کشورمان افزود: جمهوری اسلامی ایران نقش بی بدیلی در تامین ثبات و امنیت منطقه و جهان داشته و با جانفشانی قهرمانان خود در صف مقدم مبارزه با پدیده های شوم تروریسم، افراط گرایی و قاچاق مواد مخدر ایستاده و بهای سنگینی هم در این راه پرداخت کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفیر ایران در آذربایجان: قدرت ایران درون زا و با پشتوانه مردمی است

سفیر ایران در آذربایجان: قدرت ایران درون زا و با پشتوانه مردمی است