مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 01:002023-02-10ورزشي

چهار تیم راه یافته به دور نیمه نهایی فوتسال دختران کشور معرفی شدند


با پایان دور یک چهارم نهایی فوتسال دختران از سری مسابقات قهرمانی مدارس کشور، تیم های خراسان رضوی، اصفهان، قزوین و ایلام به دیدار قبل فینال راه پیدا کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدی فولادی معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش هرمزگان گفت: با پایان بازی های دوره یک چهارم نهایی مسابقات دختران قهرمانی مدارس کشور که  امروز در سالن های اروند و دانشگاه هرمزگان برگزار شد، چهار مدعی نهایی برای قهرمانی این دوره معرفی شدند.

   وی افزود: دیدار خراسان رضوی و تهران در جریان بازی به تساوی دو بر دو رسید تا ضربات پنالتی مشخص کننده تیم صعود کننده باشد و این تیم خراسان رضوی بود که با نتیجه سه بر دو از سد تیم تهران گذشت.

  فولادی اضافه کرد: دیدار دو تیم اصفهان و بوشهر نیز در جریان بازی به تساوی یک بر یک رسید و تیم دختران اصفهان توانستند در ضربات پنالتی با نتیجه چهار بر سه تیم خوب بوشهر را از پیش رو بردارند.

  به گفته معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش هرمزگان، در دیدار این مرحله نیز تیم قزوین با یک گل از سد تیم کرمانشاه گذشته تا سومین تیم راه یافته در دیدار نیمه نهایی باشد.

  فولادی گفت: در دیدار پر گل این مرحله نیز دو تیم ایلام و البرز به دیدار هم رفتند که در این دیدار پنج گل رد و بدل شد، نماینده غرب کشور با نتیجه سه بر دو ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهار تیم راه یافته به دور نیمه نهایی فوتسال دختران کشور معرفی شدند

چهار تیم راه یافته به دور نیمه نهایی فوتسال دختران کشور معرفی شدند