مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 21:302023-02-10سياسي

برنامه ریزی گسترده صدا و سیمای مرکز زنجان برای راهپیمایی 22بهمن


مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: برنامه ریزی گسترده صدا و سیمای مرکز زنجان به منظور پوشش راهپیمایی پرشورمردم استان در یوم الله 22 بهمن انجام گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، سید محسن لطیفی گفت: برنامه ریزی گسترده صدا و سیمای مرکز زنجان به منظور پوشش راهپیمایی پرشورمردم استان در یوم الله 22 بهمن همزمان با حضور حماسی مردم ولایتمدار و انقلابی زنجان در راهپیمایی 22 بهمن، صدا و سیمای مرکز زنجان تمهیدات ویژه ای را در گرامیداشت این روز بزرگ انجام داده است.

وی افزود: میدان انقلاب ویژه برنامه اصلی شبکه اشراق در این روز است که از ساعت 8 صبح بمدت 250 دقیقه راهپیمایی مردم استان را به صورت زنده پوشش خواهد داد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: حضور مبارزان دوران انقلاب، کارشناسان و صاحب نظران حوزه های سیاسی و اجتماعی برای بررسی ابعاد مختلف پیروزی انقلاب اسلامی و تاثیرات شگرف آن در مناسبات بین المللی، ارتباط با شهرستانها، ارتباط با گزارشگران مستقر در مسیرهای راهپیمایی، پخش پیام های مردمی، اجرای سرود و موسیقی زنده و.

از جمله آیتم های این برنامه است.

لطیفی تاکید کرد: تصاویر حضور پرشور مردمی در راهپیمایی 22 بهمن امسال با استقرار 2 واحد سیار تلویزیونی در مسیرهای راهپیمایی در زنجان به صورت زنده و مستقیم پخش خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی گسترده صدا و سیمای مرکز زنجان برای راهپیمایی 22بهمن

برنامه ریزی گسترده صدا و سیمای مرکز زنجان برای راهپیمایی 22بهمن