مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 18:102023-02-10سياسي

مردم شاهرود پشت شاهوار هستند/ تعطیلی دائم معدن بوکسیت مطالبه جدی


مردم متدین شاهرود با حضور در نمازجمعه این هفته این شهر با حمل پلاکاردهایی بار دیگر مطالبه تجات شاهوار را از مسئولان استانی و کشوری خواستار شدند.

- خبرگزاری مهر ، گروه استان ها: نماز جمعه این هفته شهرستان شاهرود حال و هوای دیگری داشت از یک سو میز خدمت برپا است و کمتر از 24 ساعت تا حماسه حضور در راهپیمایی 22 بهمن مانده و از سوی دیگر مردم زیر یک سقف جمع شدند تا بار دیگر یک مطالبه جدی را در استان سمنان به گوش مسئولان برسانند و این حال و هوای دیگری را امروز رقم زده بود.

تعداد قابل توجهی از مردم پلاکاردهای نجات شاهوار را به دست دارند از جای جای این شهرستان خود را به مصلای نماز جمعه مدرسه قلعه شاهرود رسانده اند از بسطام، مجن، رویان، شاهرود و حتی از اقشار مختلف بازاری، فعالان محیط زیست، کوهنورد، معلم، بازنشسته، دانشجو، کشاورزی و … گرد هم آمدند تا پشت شاهوار، این دارایی ارزشمندشان را گرم کنند.

حضور مردم متدین در صفوف نماز جمعه از ساعتی قبل از نمازجمعه که میز خدمت مسئولان شهرستان شاهرود به مناسبت دهه فجر برپا است، در این مکان حضور دارند و چند تایی شأن هم با مسئولان به گفتگو می نشینند مسئولانی مانند فرماندار، رییس منابع طبیعی و محیط زیست و … در این جمع حضور دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم شاهرود پشت شاهوار هستند/ تعطیلی دائم معدن بوکسیت مطالبه جدی

مردم شاهرود پشت شاهوار هستند/ تعطیلی دائم معدن بوکسیت مطالبه جدی