مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 17:552023-02-10اجتماعي

تاکید مدیریت بحران بر آمادگی کامل شهرداری ها و بخشداری های استان تهران برای بارش ها


مدیرکل مدیریت بحران استان تهران بر آماده باش شهرداری ها و بخشداری ها و آماده باش 100 درصدی دستگاه های مرتبط برای بارش برف و باران در این استان تاکید کرد.

- مدیرکل مدیریت بحران استان تهران بر آماده باش شهرداری ها و بخشداری ها و آماده باش 100 درصدی دستگاه های مرتبط برای بارش برف و باران در این استان تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حامد یزدی مهر بعدازظهر امروز جمعه در جمع خبرنگاران با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازهواشناسی مبنی بر بارش برف و باران، رعد و برق، احتمال کولاک برف، رخداد مه، کاهش دید و با احتمال تگرگ در استان تهران، گفت: از روز شنبه 22 بهمن تا دوشنبه 24 بهمن پیش بینی برای بارش برف و باران در استان تهران شده است.

وی اظهار کرد: بر این اساس لغزندگی جاده ها، کولاک برف در مسیرهای کوهستانی، احتمال انسداد محورهای روستایی در اثر شدت بارش برف یا باران، احتمال جاری شدن روان آب، احتمال سیلابی شدن مسیل ها و احتمال بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه ها وجود دارد.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران افزود: احتمال اختلال در ناوگان حمل و نقل، احتمال اختلال در فعالیت های عمرانی، احتمال اختلال در ناوگان حمل و نقل، احتمال خسارت به صنعت کشاورزی، احتمال رخداد بهمن و احتمال اختلال در انتقال منابع انرژی به ویژه برق و گاز در این مدت دور از ذهن نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید مدیریت بحران بر آمادگی کامل شهرداری ها و بخشداری های استان تهران برای بارش ها

تاکید مدیریت بحران بر آمادگی کامل شهرداری ها و بخشداری های استان تهران برای بارش ها