مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 17:052023-02-10سياسي

سخنان مسئولان متواضعانه و واقع بینانه باشد


نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: مقام معظم رهبری در عفو اخیر خود جهاد تبیین را مدنظر قرار دادند که بازتاب بسیار خوب و پیامی برای جهانیان داشت.

- آیت الله علی خاتمی ظهر امروز (21 بهمن ماه) در آیین افتتاح پروژه های عمران شهری استان زنجان که در سالن پیامبر اعظم استانداری زنجان برگزار شد، اظهار کرد: دشمن در فتنه امسال، گمان می کرد حساب شده عمل کرده است اما به دلیل حضور مردم همیشه در صحنه و عنایت پروردگار به نتیجه دلخواه خود نرسید؛ گفتنی است عنایت پروردگار زمانی شامل ما می شود که حرکتی کرده و گامی برداریم.

وی با بیان اینکه باید با تلاش و کوشش مستمر و هدفمند در راستای تحقق اهداف و آرمان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران گام برداریم، افزود: امسال باید همه برای نشان دادن اقتدار ملی در راهپیمایی حضور داشته باشیم.

این مسئول با اشاره به لزوم متفاوت بودن 22 بهمن ماه سال جاری و لزوم شرکت آحاد مردم در راهپیمایی امسال، تصریح کرد: مردم امروز با مردم دیروز بسیار متفاوت هستند؛ قبل از انقلاب اسلامی آنان مدیران ارشد را در میان خود نمی دیدند زیرا آنان در راس نشسته بودند و وظیفه خود را فرمانروایی و امت را رعیت می دانستند و حق مالکیت برای حکام بود اما امروز این طور نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنان مسئولان متواضعانه و واقع بینانه باشد

سخنان مسئولان متواضعانه و واقع بینانه باشد