مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 16:502023-02-10سياسي

مردم در 22 بهمن بار دیگر تمامی معادلات دشمنان را خنثی می کنند


معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان رضوی گفت: مردم با حضور پرشور خود در 22 بهمن مشت محکمی بر دهان یاوه گویان خواهند زد و یک بار دیگر تمامی معادلات آنان را خنثی می کنند.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان رضوی گفت: مردم با حضور پرشور خود در 22 بهمن مشت محکمی بر دهان یاوه گویان خواهند زد و یک بار دیگر تمامی معادلات آنان را خنثی می کنند.

سید هادی طباطبایی در سفر به شهرستان خلیل آباد و با حضور در جمع اهالی روستای مزده، افزود: همه دستگاه های اداری با حمایت های مردمی باید برای خنثی سازی توطئه های دشمنان برنامه های محوری خود را با اتکا به نقاط قوت جمهوری اسلامی ایران بنا کنند.

وی تأکید کرد: مدیران با همکاری و حمایت های مردمی و با برنامه ریزی منسجم و دقیق باید به آگاهی بخشی و بصیرت افزایی برای نسل جوان نسبت به انقلاب اسلامی بپردازند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان رضوی ادامه داد: مردم با حضور پرشور خود در 22 بهمن مشت محکمی بر دهان یاوه گویان خواهند زد و یک بار دیگر تمامی معادلات آنان را خنثی می کنند.

طباطبایی همکاری دستگاه ها و توجه به امیدآفرینی در این شرایط را حائز اهمیت برشمرد و گفت: دهه فجر فرصتی مناسب برای تقویت وحدت است، باید از این ظرفیت برای تقویت انسجام ملی و حرکت به سمت اهداف و آرمان های بلند انقل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم در 22 بهمن بار دیگر تمامی معادلات دشمنان را خنثی می کنند

مردم در 22 بهمن بار دیگر تمامی معادلات دشمنان را خنثی می کنند