مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 16:002023-02-10اجتماعي

آماده باش شهرداری های تهران در برابر بارش ها الزامی است


مدیرکل مدیریت بحران استان تهران بر آماده باش شهرداری ها و بخشداری های این استان و آماده باش 100 درصدی دستگاه های مرتبط در خصوص بارش برف تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حامد یزدی مهر بعد از ظهر جمعه در جمع خبرنگاران با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازهواشناسی مبنی بر بارش برف و باران، رعد و برق، احتمال کولاک برف، رخداد مه، کاهش دید و با احتمال تگرگ در استان تهران گفت: از روز شنبه 22 بهمن تا دوشنبه 24 بهمن پیش بینی برای بارش برف و باران در استان تهران شده است.

وی گفت: بر این اساس لغزندگی جاده ها، کولاک برف در مسیرهای کوهستانی، احتمال انسداد محورهای روستایی در اثر شدت بارش برف یا باران، احتمال جاری شدن روان آب، احتمال سیلابی شدن مسیل ها و احتمال بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه ها وجود دارد.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران گفت: احتمال اختلال در ناوگان حمل و نقل، احتمال اختلال در فعالیت های عمرانی، احتمال اختلال در ناوگان حمل و نقل، احتمال خسارت به صنعت کشاورزی، احتمال رخداد بهمن و احتمال اختلال در انتقال منابع انرژی به ویژه برق و گاز در این مدت دور از ذهن نیست.

وی خواستار پرهیز از سفرهای غیر ضروری و در صورت لزوم مجهز به ادوات زمستانی شد و گفت: احتیاط و ترجیحاً اجتناب از فعالیت های کوهنوردی و جابجایی عشایرکوچ رو، مدیریت در مصرف و انتقال مناب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش شهرداری های تهران در برابر بارش ها الزامی است

آماده باش شهرداری های تهران در برابر بارش ها الزامی است