مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 15:002023-02-10سياسي

دروغ پردازی مهم ترین تاکتیک دشمن در شرایط کنونی است


یکی از تاکتیک هایی که دشمن در شرایط کنونی اتخاذ کرده، بحث دروغ پردازی به موضوعات مختلف است.

- زنجان-امام جمعه زنجان تاکید کرد: یکی از تاکتیک هایی که دشمن در شرایط کنونی اتخاذ کرده، بحث دروغ پردازی به موضوعات مختلف است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله علی خاتمی در خطبه های این هفته نماز جمعه زنجان با اشاره به قرار گرفتن در ایام الله دهه مبارک فجر، دروغ پردازی را یکی از تاکتیک های کنونی دشمنان نظام برای رسیدن به اهداف شوم عنوان کرد و گفت: هدف دشمن از این دروغ پردازی ها بدبین کردن اعتمام مردم به نظام و اقدامات ارزنده ای که تا به امروز انجام شده است.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص شرایط امروز کشور، اظهار کرد: با توجه به سخنان اخیر معظم له، می توان به این نتیجه رسیدن که راهبرد اصلی دشمن در شرایط کنونی، چیزی جز ایجاد اختلاف و نیز بدبین کردن گروه های مختلف جامعه نسبت به یکدیگر نیست و در این راه از تاکتیک شایعه سازی و دروغ پردازی به خوبی بهره می برد.

خطیب نماز جمعه زنجان در ادامه با یادآوری در پیش بودن راهپیمایی 22 بهمن به عنوان یکی از مهم ترین صحنه های سیاسی کشور، تصریح کرد: بدون شک حضور در این راهپیمایی، لبیک به فرمان رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بوده و با توجه به شرایط امروز کشور، حضور در راهپیمایی 22 بهمن امسال باید مت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دروغ پردازی مهم ترین تاکتیک دشمن در شرایط کنونی است

دروغ پردازی مهم ترین تاکتیک دشمن در شرایط کنونی است