مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 14:452023-02-10اجتماعي

استقرار سامانه ناپایدار بارشی در ایلام از روز یکشنبه


کارشناس پیش بینی هواشناسی استان ایلام گفت: سامانه بارشی از روز یکشنبه آسمان استان را تحت تاثیر ناپایداری های خود قرار می دهد.

- احسان احمدی نژاد کارشناس پیش بینی گروه هواشناسی استان ایلام ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام از ورود سامانه بارشی به آسمان استان در روز یکشنبه خبر داد و گفت: وزش باد نسبتا شدید تا شدید، رعد و برق، صاعقه، مه آلودگی در گردنه ها و کاهش دید افقی از پیامدهای جوی این سیستم بارشی است است.

وی با اشاره به این که این سیستم بارشی از صبح روز یکشنبه تا صبح روز دوشنبه فعال است افزود: بارش ها به صورت باران و در ارتفاعات برف و احتمال ریزش باران و برف در نواحی سردسیر و بارش تگرگ در مناطق مستعد وجود دارد.

کارشناس گروه پیش بینی هواشناسی استان ایلام گفت: این سامانه بارشی کل استان را در بر می گیرد اما شدت آن در نواحی شرقی نسبت به سایر مناطق بیشتر خواهد بود.

احمدی نژاد ضمن هشدار نسبت به احتمال بروز آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل ها، اختلال در تردد، لعزندگی معابر، آسیب دیدن تاسیسات سبک به علت وزش باد بیان کرد: مردم در خصوص استحکام سازه های سبک، عدم صعود به ارتفاعات، پرهیز از تردد غیرضروری، رانندگی ایمن در گردنه ها و جاده های کوهستانی با توجه به وجود مه، عدم حضور در حریم رودخانه ها و مسیل ها اق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار سامانه ناپایدار بارشی در ایلام از روز یکشنبه

استقرار سامانه ناپایدار بارشی در ایلام از روز یکشنبه