مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 14:302023-02-10سياسي

هیچ گزینه ‏ای برای ملت ایران ترس‏ آور نیست


ملت ما با گذشت 44 سال از پیروزی انقلاب اسلامی بدون ترس و توجه به توطئه های دشمنان خارجی نشان می‏ دهند که از آرمان‏های انقلاب و اسلام کوتاه نخواهند آمد و مردم با حضور باشکوه خود به سران استکبار می‏ گویند که هیچ گزینه ‏ای برایشان ترس‏ آور نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه،حجت الاسلام جعفر رحیمی در خطبه های امروز نماز جمعه ساوه اقدام رهبر معظم انقلاب در عفو گسترده بازداشت شدگان حوادث اخیر را یک اقدام پدرانه دانست و گفت: با پایان اغتشاشات و فاصله گرفتن دو ماهه از آن و پس از اطمینان از درس گرفتن و ابراز ندامت خاطیان؛ زمان ابراز محبت و دستگیری با صدور فرمان عفو برخی محکومین مستعد عفو و دستگیری رسید.

وی افزود: این اقدام رهبر معظم انقلاب بسیار هوشمندانه بود از آن جهت که ممکن بود برخی از این فریب خوردگان به واسطه زندانی شدن بازهم دست به خطا بزنند، اما وقتی رفتار عالمانه رهبر انقلاب را دیدند قطعا به اقدامات قبلی خود اقدام نمی ورزند.

  خطیب جمعه ساوه با بیان اینکه رهبر حکیم ما در موضع پدری دلسوز، از جرم و خطای فرزند فریب خورده خود می گذرد، عنوان کرد: امام خامنه ای با این اقدام اولا از به خطر افتادن آتیه و آینده فرزند، به خاطر ثبت جرم در محیط فتنه گون، جلوگیری کرد و ثانیا مدبرانه و خردمندانه، آتیه ی نظام اسلامی را از برافراشتن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ گزینه ‏ای برای ملت ایران ترس‏ آور نیست

هیچ گزینه ‏ای برای ملت ایران ترس‏ آور نیست