مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 13:252023-02-10اقتصادي

111 میلیارد تومان قراداد ماموریت های ملی تحقیقات و فناوری امضا شد


قراردادهایی به ارزش 111 میلیارد تومان میان 17 دانشگاه علوم پزشکی و معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت در راستای ماموریت سپاری اولویت های تحقیقاتی سلامت کشور امضا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاست، یادآور شد: دانشگاه های علوم پزشکی کشور در برابر چالش های سلامت کشور مسئول هستند و در احصا و واگذاری ماموریت ها به توانمندی و سوابق فعالیت دانشگاه ها توجه شده است.

امروزه امکان ندارد دانشگاه ها به صورت جزیره ای و مستقل از یکدیگر فعالیت کنند انتظار می رود کلان مناطق کشور با یکدیگر همکاری کنند.

اعطای جوایز به برگزیدگان حقوقی جشنواره رازی وی خاطرنشان کرد: جوایز بیست و هشتمین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی در بخش حقیقی پرداخت شده است و علاوه بر آن برای نخستین بار جوایزی برای دانشگاه علوم پزشکی برتر در نظام ارزشیابی دانشگاه و مراکز تحقیقاتی در نظر گرفته شده است.

رتبه نخست یک میلیارد، رتبه دوم 700 میلیون تومان، رتبه سوم 500 تومان اعطا خواهد شد.

به مراکز تحقیقاتی برگزیده نیز هر یک 200 میلیون تومان اعطا خواهد شد.

بودجه موسسه نیماد فراخوان محور می شود معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، خاطرنشان کرد: از سال آینده درصد عمده بودجه موسسه نیماد را به صورت ماموریت مداری در قالب دریافت طرح های RFP با محوریت دانشگاه های علوم پزشکی در حوزه های مورد نیاز ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

111 میلیارد تومان قراداد ماموریت های ملی تحقیقات و فناوری امضا شد

111 میلیارد تومان قراداد ماموریت های ملی تحقیقات و فناوری امضا شد