مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 11:202023-02-10اقتصادي

طرح «مپ» در 700 روستای گیلان اجرا می شود


مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری گیلان از اجرای طرح «مپ» در 700 روستای گیلان خبر داد و گفت: برای دهیاران کم کار حوزه محیط زیست پرونده قضایی تشکیل می شود.

- آستانه اشرفیه - مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری گیلان از اجرای طرح مپ در 700 روستای گیلان خبر داد و گفت: برای دهیاران کم کار حوزه محیط زیست پرونده قضایی تشکیل می شود.

یاور پیر علایی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به بهره برداری از نخستین دستگاه زباله سوز روستایی در روستای سالکده بندر کیاشهر، اظهار کرد: این پروژه زیست محیطی با اعتبار 6 میلیارد ریال با مشارکت خیرین در روستای سالکده به مرحله اجرا رسیده است.

وی با اشاره به اهمیت نقش مشارکتی خیرین در امورات مختلف، افزود: توجه خیرین به بخش محیط زیست و سرمایه گذاری در این حوزه نتایج مثبتی به همراه دارد.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری گیلان با بیان اینکه کار نویی در سالکده کیاشهر در بخش زیست محیطی انجام شده است، گفت: سالکده با کمک مردم و مشارکت روستاییان به روستای سبز گیلان تبدیل شده و الگوی خوبی برای سایر روستاها تلقی می شود.

پیر علایی از اجرای طرح مپ در 700 روستای گیلان خبر داد و اضافه کرد: این طرح با ارائه دوره های آموزشی تفکیک زباله از مبدا برای روستاییان به محوریت دهیاران و شوراهای اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح «مپ» در 700 روستای گیلان اجرا می شود

طرح «مپ» در 700 روستای گیلان اجرا می شود