مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 11:112023-02-10اقتصادي

قباله زدن 361 سند املاک غصب شده خاندان پهلوی به نام صاحبان اصلی در ایلام


علیرضا رستم بیگی مدیر کل بنیاد مستضعفان استان ایلام صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: طی سال جاری و در ایام مبارک فجر 361 جلد اسناد املاک علوی با ارزش ریالی افزون بر 120 میلیارد تومان و در وسعت 750 هزار متر مربع تاکنون از طرف بنیاد مستضعفان ایلام واگذار شده که جز استان برتر در این حوزه معرفی شده است.

وی افزود: طی سال گذشته 22 هزار جلد سند علوی در کل کشور به صاحبان اصلی واگذار شد.

مدیر کل بنیاد مستضعفان استان ایلام گفت: در راستای سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از قشر ضعیف و مستضعف در طول سالهای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بنیاد مستضعفان املاک های علوی زیادی به مردم اهدا شده است.

رستم بیگی گفت: در بهمن ماه امسال واگذاری 135 هزارمین اسناد علوی که توسط خاندان ظالم پهلوی غصب شده توسط بنیاد مستضعفان به مردم بازگردانده شد.

وی افزود: این اسناد اکثراً سند نداشته و به نوعی به لحاظ روانی تاثیر منفی برای مردم داشت و این عزیزان نمی توانستند از شرایط حقوقی محل سکونت خود بهرمند شوند؛ واگذاری اسناد مالکیت التیام بر زخم های ظالمانه سال های طاغوت است.

این مقام مسئول تصریح کرد: این املاک به چند صورت و با کاربری های مختلف که غالباً مسکونی بوده به صورت عام المنفعه و کاملاً رایگان واگذار شده و این روند همچن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قباله زدن 361 سند املاک غصب شده خاندان پهلوی به نام صاحبان اصلی در ایلام

قباله زدن 361 سند املاک غصب شده خاندان پهلوی به نام صاحبان اصلی در ایلام