مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 10:502023-02-10اقتصادي

5 پروژه عمرانی و اقتصادی در میامی افتتاح شد


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی پنچ پروژه اقتصادی و عمرانی با موضوعات کشاورزی، تحصیلی و .

- .

در میامی افتتاح شد.

محمد حمیدی در حاشیه سفر یک روزه به میامی و در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن بیان اینکه همزمان با دهه مبارک فجر پنج پروژه اقتصادی و عمرانی در شهرستان میامی به بهره برداری رسید، تاکید کرد: مجموع اعتبارات طرح های مذکور 115 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی با بیان اینکه آیین افتتاح پروژه سیستم آبیاری تحت فشار موسوم به پروژه ابوالقاسمی به مساحت 75 هکتار یکی از طرح های افتتاح شده در این روز بود، افزود: 45 میلیارد ریال برای این پروژه با هدف کاهش مصرف آب و الگوی کشت، هزینه شده است.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه مدیریت مصرف آب در بخش کشاورزی، اشتغال زایی، افزایش متوسط تولید محصول، صرفه جویی در مصرف انرژی، یکنواختی توزیع آب در سطح باغات و اراضی و افزایش کیفیت و درآمد و کشاورزان از مزایای اجرای این دست طرح ها است، گفت: برای اجرای این طرح ها تسهیلات نیز پرداخت می شود.

حمیدی بیان کرد: آیین افتتاح پروژه بهسازی و روکش آسفالت معابر روستای بکران از توابع بخش مرکزی میامی یک پروژه عمرانی بود که در میامی به بهره برداری رسید برای این طرح آنطور که مسئولان بنیاد مسکن اعلام کردند با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 پروژه عمرانی و اقتصادی در میامی افتتاح شد

5 پروژه عمرانی و اقتصادی در میامی افتتاح شد