مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 10:202023-02-10سياسي

تحقق ازدواج آسان به همت بسیجیان شهرری/ 22 زوج در قبله تهران راهی خانه بخت شدند


مراسم جشن ازدواج 22 زوج با عنوان «ازدواج آسان، عشق پایدار» به همت بسیجیان شهرری برگزار شد و این زوج های جوان با برپایی مراسمی ساده راهی خانه بخت شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، مراسم جشن ازدواج 22 زوج با عنوان ازدواج آسان، عشق پایدار همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی به همت بسیجیان حوزه 357 و 358 در شهرری برگزار شد و این زوج های جوان با برپایی مراسمی ساده راهی خانه بخت شدند.

این مراسم با سفره عقد در آستان مقدس بی بی زبیده خاتون آغاز شد و سپس زوج های جوان در فرهنگسرای ولاء به مقام شامخ شهدای گمنام ادای احترام کردند و جشن ازدواج با حضور خانواده های زوج ها و برخی مسؤولان در سالن ولیعصر(عج) برگزار شد.

در این مراسم که سردار ذوالقدر فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران، سرهنگ قنبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ری، شربیانی رییس شورای شهرستان، نصرالله رییس بنیاد شهید و حجت الاسلام عامری رییس امور مساجد شهرستان ری و جمعی دیگر از مسؤولان اجرایی و انتظامی حضور داشتند، برنامه های شاد اسلامی، سرود و مولودی خوانی، موسیقی، قرائت خطبه نمادین عقد، نورافشانی و غیره اجرا شد.

زوج های جوان در این مراسم هدایایی از طرف مجریان برنامه دریافت کردند همچنین تعدادی از زوج هایی که سال گذشته توسط این برنامه راهی خانه بخت شده بودند، م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق ازدواج آسان به همت بسیجیان شهرری/ 22 زوج در قبله تهران راهی خانه بخت شدند

تحقق ازدواج آسان به همت بسیجیان شهرری/ 22 زوج در قبله تهران راهی خانه بخت شدند