مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 10:002023-02-10دانش

«شبکه گردی نوجوانان» منتشر شد/تلاشی برای توصیف یک زندگی مجازی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، کتاب «شبکه گردی نوجوانان» نوشته دانا بوید را به تازگی با ترجمه مارینا فرهودی زاده با شمارگان 200 نسخه، - شبکه گردی نوجوانان منتشر شد/تلاشی برای توصیف یک زندگی مجازی انتشارات علمی و فرهنگی کتاب شبکه گردی نوجوانان نوشته دانا بوید را با ترجمه مارینا فرهودی زاده منتشر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، کتاب شبکه گردی نوجوانان نوشته دانا بوید را به تازگی با ترجمه مارینا فرهودی زاده با شمارگان 200 نسخه، 384 صفحه و بهای 120 هزار تومان توسط انتشارات علمی و فرهنگی منتشر شده است.

دانا بوید پژوهشگر حوزه رسانه های اجتماعی است که در دانشگاه های نیویورک و هاروارد و نیز در شرکت های فناوری مانند مایکروسافت پژوهش های متعدد در زمینه ارتباط فناوری با جامعه انجام داده است.

او کتاب شبکه گردی نوجوانان را در طول هشت سال با استفاده از روش مصاحبه و مشاهده و مطالعه رفتار نوجوانان در شبکه های اجتماعی شامل نوجوانانی از قومیت ها و طبقات اجتماعی مختلف در هجده ایالت آمریکا نوشته است.

بوید پس از پژوهش و نگارش این کتاب بدین نتیجه رسید که صدای نوجوانان در گفتمان عمومی شنیده نمی شود و عموم مردم اهمیتی برای نوجوانان قائل نیستند، بنابراین نوجوانان وقتشان را در دنیای مجازی سپری می کنند که در آن احساس اهمیت می ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«شبکه گردی نوجوانان» منتشر شد/تلاشی برای توصیف یک زندگی مجازی

«شبکه گردی نوجوانان» منتشر شد/تلاشی برای توصیف یک زندگی مجازی