مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 08:552023-02-10بين الملل

شهادت یک جوان فلسطینی به بهانه انجام عملیات حمله با سلاح سرد


یک جوان فلسطینی عصر روز پنجشنبه به دلیل اصابت گلوله نظامیان اشغالگر صهیونیست در الخلیل واقع در جنوب کرانه باختری و به بهانه انجام عملیات حمله با سلاح سرد به شهادت رسید.

- یک جوان فلسطینی عصر روز پنجشنبه به دلیل اصابت گلوله نظامیان اشغالگر صهیونیست در الخلیل واقع در جنوب کرانه باختری و به بهانه انجام عملیات حمله با سلاح سرد به شهادت رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، شبکه عبری زبان کان مدعی شد این جوان فلسطینی برای اجرای عملیات حمله با سلاح سرد در نزدیکی اردوگاه الفوار در جنوب الخلیل تلاش کرده است.

این رسانه صهیونیستی ادامه داد، نیروهای اشغالگر به سمت این جوان فلسطینی تیراندازی کرده و به طور مستقیم مورد اصابت گلوله های خود قرار دادند.

در همین زمینه رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد این جوان فلسطینی که به سمت وی تیراندازی شده دچار مجروحیت متوسط گردیده و به بیمارستان منتقل شده است؛ اما چندی بعد رسانه ها از شهادت این جوان فلسطینی خبر دادند.

بلافاصله پس از تیراندازی به این جوان فلسطینی نیروهای اشغالگر به سرعت در محل حادثه در ورودی این اردوگاه فلسطینی حاضر شدند.

روند عملیات های مقاومتی علیه اشغالگران اسراییلی و شهرک نشینان صهیونیست در کرانه باختری و قدس اشغالی در ژانویه سال 2023 افزایش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهادت یک جوان فلسطینی به بهانه انجام عملیات حمله با سلاح سرد

شهادت یک جوان فلسطینی به بهانه انجام عملیات حمله با سلاح سرد