مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 08:302023-02-10سياسي

اجرای 74 برنامه فرهنگی در سطح کتابخانه های شهرستان رزن


مدیر کتابخانه های عمومی شهرستان رزن گفت: در دهه فجر امسال 74 برنامه در کتابخانه های عمومی شهرستان رزن در حال اجرا است.

- علی اصغر توکلی تبار در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه در دهه فجر امسال 74 برنامه در کتابخانه های عمومی شهرستان در حال اجرا است؛ اظهار کرد: طی ایام الله دهه فجر برنامه های همچون آذین بندی کتابخانه ها و غبار روبی مزار شهدا، معرفی کتاب متنی و تصویری به صورت حضوری و مجازی به انجام می رسد.

وی ادامه داد: از سویی سعی شد تا برنامه های نشست کتابخوانی را در سطح کتابخانه ای و مدرسه ای در شهرستان رزن برگزار و نوجوانان و جوانان را در این زمینه وارد کار کنیم.

مدیر کتابخانه های عمومی شهرستان رزن از برگزاری نمایشگاه کتاب و مسابقات کتابخوانی در سطح شهرستان طی ایام الله دهه فجر نیز نام برد و افزود: مسابقات نقاشی و کاردستی و روزنامه دیواری، حل جدول و جمع خوانی کتاب نیز در حال برگزاری است.

توکلی تبار با اشاره به اینکه نقد کتاب و قصه گویی برای کودکان، عصری با شعر فجر و کارگاه روانشناسی سلامت و روان در شهرستان برگزار شده است، عنوان کرد: گفتمان انقلاب با موضوع جهاد تبیین و مراسم انسی با قرآن با همکاری شورای قرآنی مراسمهای جشن انقلاب و با همکاری مدارس شهری و روستایی با محوریت انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر به انجام رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 74 برنامه فرهنگی در سطح کتابخانه های شهرستان رزن

اجرای 74 برنامه فرهنگی در سطح کتابخانه های شهرستان رزن