مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 22:162023-02-09ورزشي

ماموریت 120 میلیارد تومانی سازمان بنادر برای احیای تالاب انزلی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، پروژه های عمرانی عام المنفعه شهرستان صومعه سرا در بخش های بهداشت و درمان، ورزش و جوانان و حوزه برق در مجموع  با 115 میلیارد تومان اعتبار عصر امروز با حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور و اسدالله عباسی استاندار گیلان و جمعی از مسؤولان استان و شهرستان و مردم منطقه به بهره برداری رسید.

  نماینده عالی دولت در آیین بهره برداری از این پروژه ها با بیان اینکه حل مشکل فاضلاب رشت با انعقاد تفاهم نامه و  اختصاص پنج هزار میلیارد تومان از محل تهاتر نفت در حال انجام است، اظهار کرد: رفع مشکلات فاضلاب دیگر شهرستان های استان از جمله بندرانزلی و صومعه سرا نیز در اولویت برنامه های مسؤولان استانی قرار دارد.

  اسدالله عباسی اقدامات صورت گرفته در خصوص رفع آلودگی رودخانه های گیلان را بسیار موثر دانست و گفت: آلودگی هایی که از رودخانه های زرجوب، گوهررود و سایر رودخانه های استان که به تالاب بین المللی انزلی وارد می شد و همچنین فاضلاب زندان لاکان، طی چهار ماه با ترک تشریفات انجام و به بهره برداری رسید.

    وی از پیشرفت 70 درصدی تصفیه خانه رشت خبر داد و افزود: یکی دیگر از بخش هایی که آلودگی بسیار مهلکی و برای محیط زیست داشت فاضلاب بیمارستان های رشت بود که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماموریت 120 میلیارد تومانی سازمان بنادر برای احیای تالاب انزلی

ماموریت 120 میلیارد تومانی سازمان بنادر برای احیای تالاب انزلی