مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 21:552023-02-09اقتصادي

زمان برداشت یارانه نقدی بهمن اعلام شد


سازمان هدفمندسازی یارانه ها اعلام کرد: یارانه کمک معیشتی به حساب کلیه سرپرستان خانوار مشمول دریافت یارانه در سراسر کشور واریز و از ساعت 24 روز پنجشنبه 20 بهمن ماه قابل برداشت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، سازمان هدفمندسازی یارانه ها، در اطلاعیه ای اعلام کرد: یارانه کمک معیشتی مرحله 144 بر اساس دهک بندی اعلامی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مطابق معمول، به حساب سرپرستان خانوار واریز و از ساعت 24 روز پنجشنبه 20 بهمن ماه قابل برداشت است.

بر همین اساس، در صورتی که سرپرستان خانوار جزو دهک های اول تا سوم هستند، مبلغ 400 هزار تومان به ازای هر نفر و در صورتی که جزو دهک های چهارم تا نهم قرار دارند، مبلغ 300 هزار تومان به ازای هر نفر به حساب آنان واریز خواهد شد.

واریز یارانه سرپرستان خانوار استان هرمزگان چنانچه سرپرستان خانوار ساکن استان هرمزگان از کالابرگ الکترونیکی استفاده نکرده باشند رقم کامل یارانه برای ایشان قابل برداشت است و در صورت استفاده به همان میزان از یارانه خانوار کسر گردیده و باقی مانده مبلغ به حساب سرپرست خانوار واریز می شود.

کسر اقساط تسهیلات اربعین و وام کرونایی در صورتی که سرپرستان خانوار پیش از این نسبت به دریافت تسهیلات قرض الحسنه 10 میلیون ریالی دوم کرونا اقدام کرده اند، باقی مانده اقساط این تسهیلات از این ماه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان برداشت یارانه نقدی بهمن اعلام شد

زمان برداشت یارانه نقدی بهمن اعلام شد