مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 20:202023-02-09سياسي

صنایع پتروشیمیایی دشتستان آلودگی زیست محیطی ندارد


صنایع پتروشیمیایی دشتستان آلودگی زیست محیطی ناچیز نزدیک به صفر دارد و کم آب بر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد بنافی عصر چهارشنبه در آیین کلنگ زنی یک طرح صنعتی در آب پخش با گرامیداشت دهه مبارک فجر اظهار داشت: به منظور توسعه زیرساخت های اشتغال در شهرستان دشتستان تلاش ویژه ای داریم.

وی با اشاره به اینکه دشتستان مرز دریایی ندارد اضافه کرد: همین موضوع باعث شده تا از گذشته های دور شهرستان دشتستان از شرکت های بزرگ و صنایع بی بهره بماند.

فرماندار دشتستان با تقدیر از پیگیری های نماینده دشتستان در پیگیری ایجاد زیرساخت های شرکت های پتروشیمیایی در دشتستان بیان کرد: تلاش می شود با همکاری مسئولان زمینه ایجاد صنایع بزرگ در شهرستان فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه این طرح در زمین های لم یزرع شهرستان اجرا می شود افزود: از زمین های منابع طبیعی در اراضی روستای بند محمد عبدالله برای ساخت این صنعت استفاده می شود.

بنافی از تأمین و انتقال خوراک این صنعت با استفاده از تانکر و کامیون خبر داد و بیان کرد: این صنعت آب بر نیست و آلایندگی بسیار پایین و نزدیک به صفر دارد.

وی ایجاد این کارخانه را مقدمه ای برای توسعه صنعتی دشتستان دانست و گفت: مزایای این صنعت نصیب همه مردم شهرستان دشتستان خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنایع پتروشیمیایی دشتستان آلودگی زیست محیطی ندارد

صنایع پتروشیمیایی دشتستان آلودگی زیست محیطی ندارد