مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 19:552023-02-09سياسي

افتتاح و کلنگ زنی 33 طرح دهه فجر بهمیی با حضور نماینده و مسئولان


تعداد 33 طرح دهه فجر بهمیی با حضور نماینده و مسئولان در بهمیی کلنگ زنی و افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بهمیی، نماینده مردم شهرستان های چهارگانه کهگیلویه، بهمیی، چرام، لنده و معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار و اعضای شورای اداری بهمیی پروژه های اقتصادی و عمرانی به مناسبت دهه فجر در شهرستان بهمیی و بخش ممبی را افتتاح و کلنگ زنی کردند .

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این مراسم گفت: امروز به مناسبت ایام الله دهه فجر توفیق حاصل شد که به همراه نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی به شهرستان بهمیی سفری داشته باشیم.

سید جواد هاشمی عنوان کرد: کار افتتاح و کلنگ زنی چندین پروژه عمرانی و اقتصادی و زیر ساختی را در سطح شهرستان انجام دادیم و امیدوارم این طرح ها و پروژه ها باعث رونق و توسعه شهرستان شود.

وی گفت: دولت خدمتگزار تلاش های بسیار خوبی را در جهت اجرای زیرساخت های متعدد در سطح همه شهرستان استان مخصوصا شهرستان بهمیی در دستور کار دارد.

هاشمی خاطرنشان کرد: امیدواریم با افتتاح طرح های امروز مخصوصا چند طرح اقتصادی که در بخش ممبی افتتاح شد شاهد رونق کسب و کار و ایجاد اشتغال مناسب در سطح شهرستان باشیم همچنین مسئولین شهرستان پیگیر کارها هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و کلنگ زنی 33 طرح دهه فجر بهمیی با حضور نماینده و مسئولان

افتتاح و کلنگ زنی 33 طرح دهه فجر بهمیی با حضور نماینده و مسئولان