مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 19:002023-02-09سياسي

افتتاح و کلنگ زنی سال 112 طرح عمرانی در شهرستان دنا


با حضور نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی و مسئولان استانی و 12 طرح عمرانی در شهرستان دنا کلنگ زنی و افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، در هشتمین روز از دهه فجر بیش از 112 طرح اعم از عمران روستایی و شهری،انتقال آب، برق رسانی، کشاورزی، اقتصادی، گردشگری وراهداری در شهرستان دنا با حضور روشنفکر نماینده مردم بویراحمد دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی، عسکری معاون اقتصادی استاندار، درخشان زاده فرمانداردنا واعضای شورای اداری در اکثر نقاط شهرستان دنا افتتاح و کلنگ زنی شد.

روشنفکر گفت: امروز با حضور مسئولین استانی و شهرستانی چندین طرح مهم را به نمایندگی از 112 طرح کلنگ زنی و افتتاح خواهیم کرد که خوشبختانه بیش از 1300میلیارد تومان جدا از اعتبار پل کلو به طرح های گردشگری، راه، کشاورزی، اقتصادی، عمرانی و فرهنگی در شهرستان دنا اختصاص داده شد که خیلی از این مبلغ تخصیص یافته است و مابقی هم به زودی تخصیص داده خواهد شد.

روشنفکر اظهار داشت: شهرستان دنا در تمام استان به الگویی برای دیگر شهرستانهای استان تبدیل شده است چرا که دنا تبدیل به یک کارگاه عمرانی شده که با سرعت هر چه تمام تر در حال پیشروی است که در این بین همدلی و همکاری مضاعفی بین مسئولین استانی و شهرستانی وجود دارد ما هم این نوید را می دهیم که برای رونق ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و کلنگ زنی سال 112 طرح عمرانی در شهرستان دنا

افتتاح و کلنگ زنی سال 112 طرح عمرانی در شهرستان دنا