مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 14:152023-02-09اقتصادي

هزار و 252 پروژه طی دهه فجر در خراسان جنوبی افتتاح شد


هزار و 252 پروژه با اعتباری بالغ بر پنج هزار و 400 میلیارد تومان طی دهه فجر افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جواد قناعت صبح پنج شنبه در دیدار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: در دهه فجر سال جاری هزار و 252 پروژه در خراسان جنوبی افتتاح شده است.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه این پروژه ها با اعتبار پنج هزار و 400 میلیارد تومانی افتتاح شده است، بیان کرد: از این تعداد هزار و 116 پروژه افتتاحی و 136 پروژه نیز عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

قناعت ادامه داد: افتتاح 9 گلخانه در مجتمع گلخانه ای در محمدیه شهرستان خوسف، آغاز عملیات اجرایی مجتمع فرآوری مواد نسوز و کلنگ زنی بیمارستان تأمین اجتماعی قاین و شرکت در شورای اداری با محوریت اشتغال از برنامه های سفر وزیر تعاون به خراسان جنوبی است.

آیت الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی نیز در این جلسه اظهار کرد: مسئولان رده بالا در دولت سیزدهم کار و تلاش شبانه روزی مستمر دارند.

وی با اشاره به اینکه همه این فعالیت ها جهاد در راه خدا محسوب می شود، بیان کرد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با مسائل و مشکلات مردم ارتباط مستقیم دارد و از این جهت اهمیت آن ویژه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزار و 252 پروژه طی دهه فجر در خراسان جنوبی افتتاح شد

هزار و 252 پروژه طی دهه فجر در خراسان جنوبی افتتاح شد