مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 13:152023-02-09سياسي

واکسن ORT برای اولین بار در کشور توسط موسسه سرم سازی رازی شیراز تولید شد


رییس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی گفت: اگر به ظرفیت ها و قابلیت های داخلی توجه کردیم حتما نمونه اش این چنین خواهد شد که عزیزان ما در موسسه سرم سازی رازی جنوب کشور به مرکزیت شیراز توانستند واکسن ORT تولید کنند و حتما از این امر حمایت می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محمدجواد عسکری در همایش رونمایی از واکسن اورنیتوباکتریوم رینوتراکیال مؤسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی شعبه جنوب کشور در شیراز تصریح کرد: کمیسیون کشاورزی به طور خاص و با جدیت حمایت ها را دنبال می کند.

نماینده مردم شهرستان های داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: به زودی در مجلس شورای اسلامی با حضور محققینی که این حرکت عظیم و بزرگ و بی نظیر را انجام دادند جلسه خواهیم گرفت و در راستای حل مشکلات مالی پشتیبانی خواهیم کرد که به نتایج مطلوبی برسد.

او با تأکید بر اینکه اگر در بحث رسیدن به اهداف حوزه دانش بنیان کردن بخش کشاورزی دستگاهی یا مجموعه ای فضا را به سمت بروکراسی اداری ببرد، مصداق ترک فعل است، اظهار کرد: حتماً در نگاه تقنینی و در راستای نظارتی باید پاسخگو باشد و ما حتماً مطالبه می کنیم و اگر لازم شد کسانی که کم کاری و سهل انگاری کنند به مراجع قضایی معرفی می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسن ORT برای اولین بار در کشور توسط موسسه سرم سازی رازی شیراز تولید شد

واکسن ORT برای اولین بار در کشور توسط موسسه سرم سازی رازی شیراز تولید شد