مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 09:252023-02-09اقتصادي

530 میلیارد ریال در بخش معادن استان سمنان سرمایه گذاری شد


رییس سازمان صمت استان سمنان با بیان اینکه در یک سال اخیر 27 پرونده بهره برداری معدن در استان صادر شده است، گفت: میزان سرمایه گذاری این واحدها 530 میلیارد ریال بوده است.

- یادگار احمدی در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن بیان اینکه از دهه فجر سال قبل تا دهه فجر امسال 27 پروانه بهره برداری در استان سمنان صادر شده است، بیان کرد: 495 میلیون تن ظرفیت استخراج این واحدهای معدنی است که توانسته اند برای 147 نفر نیز اشتغال ایجاد کنند.

وی با بیان اینکه ذخیره قطعی پروانه های استخراج صادر شده در یک سال اخیر در سراسر استان سمنان 16 میلیون تن است، تاکید کرد: مجموعاً این پروانه های بهره برداری 530 میلیارد ریال سرمایه گذاری در بخش معدن استان سمنان را محقق کرده است.

گواهی اکتشاف و جلوگیری از خام فروشی رییس صنعت معدن و تجارات استان سمنان با بیان اینکه در یک سال اخیر 16 گواهی اکتشاف معدنی نیز در استان صادر شده است، گفت: تناژ ذخیره قطعی این معادن 10 میلیون تن و هزینه عملیات آنها 68 میلیارد ریال برآورد می شود.

احمدی با بیان اینکه در این استان 570 معدن فعال وجود دارد، تاکید کرد: با تلاش های صورت گرفته واحدهای فرآوری معدنی استان سمنان که تا قبل از دولت سیزدهم سه واحد بودند، به 10 واحد افزایش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

530 میلیارد ریال در بخش معادن استان سمنان سرمایه گذاری شد

530 میلیارد ریال در بخش معادن استان سمنان سرمایه گذاری شد