مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 09:152023-02-09اجتماعي

تعطیلی اسکله های گردشگری جزیره هنگام


کارشناس هواشناسی دریایی اداره بنادر و دریانوردی قشم گفت: با توجه به شرایط نامساعد جوی و دریایی در محدوده جزیره هنگام، اسکله های گردشگری کندالو و شیب دراز برای رفت و آمد به این جزیره امروز - پنجشنبه بیستم بهمن 1401 - به طور کامل تعطیل است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، مرتضی فاخری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: با توجه به شرایط یادشده پایش دریا به صورت مستمر انجام می گیرد و در صورت فراهم شدن شرایط، این اسکله ها فعال می شود.

وی از گردشگران و مسافران زمستانی ورودی به جزیره زیبای قشم خواست از تجمع و حضور در اسکله های گردشگری یادشده خودداری کنند.

شهرستان قشم 19 اسکله مسافری، تجاری و گردشگری دارد.

9 اسکله گردشگری مجاز در مناطق شیب دراز، کندالو، هنگام، لافت، گورزین، سهیلی، طبل، دهخدا و گوران شهرستان قشم فعالیت می کنند.

سفر به قشم از سه مسیر هوایی (فرودگاه بین المللی قشم)، زمینی (سفر با خودروهای شخصی و عمومی از طریق بندر پهل بندرعباس به بندر لافت جزیره قشم توسط شناورهای لندینگ کرافت) و دریایی (از بندر شهید حقانی بندرعباس به بندر شهید ذاکری شهر قشم) امکانپذیر است.

استان هرمزگان با دارا بودن بیش از 900 کیلومتر مرز دریایی از سواحل شرق استان (جاسک) در دریای عمان تا سواحل نیلگون خلیج فارس در شرق استان (پارسیان) و برخورداری از جزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی اسکله های گردشگری جزیره هنگام

تعطیلی اسکله های گردشگری جزیره هنگام