مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 09:052023-02-09سياسي

22 بهمن سمبل جاودانگی انقلاب اسلامی


راهپیمایی 22 بهمن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به رهبری معمار کبیر نهضت امام روح الله (ره) درخشش برازندگی و شکوفایی استعدادهای شگرف ایرانیان در مسیر پیشرفت و عزت پایدار است.

- خبرگزاری فارس مازندران ـ سرویس فرهنگیدر سالروز چهل و چهارمین سالگرد پیروزی نور بر طاغوت با مرور تحولات و رویدادهای پرفراز و نشیب، این حقیقت رخ می نماید که انقلاب خمینی سرآغاز تحول تاریخی در منطقه غرب آسیا برای ظهور اراده های ایمانی در مسیر تحول خواهی و بالندگی ملت فهیم ایران اسلامی بود که با گام های استوار فرزندان معنوی ابر مرد تاریخ معاصر آرایش سیاسی و فرهنگی جدیدی در این پهنه گیتی شکل گرفت.

بی گمان آنچه نهضت خروشان پیر رحیل جماران را با انقلابهای رنگین دنیا متمایز می سازد روح تعبد و ایمانی متراکم در خیل عاشقانش است که با گذشت 44 سال از عمر با برکت این نهضت همچنان متراکم و سرشارتر از همیشه جاری و ساری است.

خروش حماسی و ماندگار مردم در راهپیمایی غرورانگیز 22 بهمن پژواک آزادگی و حریت مردمانی است که با چشیدن طعم تلخ اسارت و بردگی در دوران ستمشاهی، در یک تحول تاریخی و اعجازگونه به سوی جلوه گاه نور رهنمون شده و غریو حق طلبی و ولایت مداری آنان در فضای جهان معاصر طنین انداز شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

22 بهمن سمبل جاودانگی انقلاب اسلامی

22 بهمن سمبل جاودانگی انقلاب اسلامی