مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 08:452023-02-09سياسي

تئاتر مردمی بچه های مسجد برای سومین بار در زنجان برگزار می شود


رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: سومین دوره همایش تئاتر مردمی بچه های مسجد استان زنجان به لحاظ کمی و کیفی از رشد خوبی برخوردار بوده است.

- ایسنا/زنجان رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: سومین دوره همایش تئاتر مردمی بچه های مسجد استان زنجان به لحاظ کمی و کیفی از رشد خوبی برخوردار بوده است.

امیر نعمتی شامگاه دیروز (19 بهمن ماه) در جمع خبرنگاران، در خصوص برگزاری سومین دوره همایش تئاتر مردمی بچه های مسجد در زنجان با بیان اینکه سومین دوره از همایش تئاتر مردمی بچه های مسجد 12 تا 22 بهمن ماه 1401 در مساجد، مدارس شهرستان ها و روستاهای استان زنجان فعالیت خود را آغاز کرد، گفت: تئاتر بچه های مسجد دو سال قبل و پیش از شیوع کرونا کار خود را آغاز کرد و اولین دوره این همایش در سال 1398 با حضور 11 گروه و دومین دوره در سال 1400 با حضور 12 گروه از جوانان و نوجوانان در بخش خواهران و برادران فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی افزود: همایش تئاتر بچه های مسجد با گرایش موضوعات مختلف دینی و اجتماعی شامل تاریخ اسلام و ادیان آسمانی، قصص قرآن، زندگی پیامبران (ص) و بزرگان دین، روایات و احادیث، سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می شود و در سومین دوره این همایش 20 گروه تئاتر با 170 هنرجوی مسجدی با بیش از 100 اجرا در مساجد، م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تئاتر مردمی بچه های مسجد برای سومین بار در زنجان برگزار می شود

تئاتر مردمی بچه های مسجد برای سومین بار در زنجان برگزار می شود