مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 08:302023-02-09فرهنگي

فیلترینگ را که نمی توانیم حل کنیم، دنبال راه تازه باشیم


مدیران تئاتر که نمی توانند مساله فیلترینگ را حل کنند، بنابراین باید دنبال راه های جایگزینی برای تبلیغات گروه های هنری باشند.

- مدیر خانه موزه انتظامی می گوید: مدیران تئاتر که نمی توانند مساله فیلترینگ را حل کنند، بنابراین باید دنبال راه های جایگزینی برای تبلیغات گروه های هنری باشند.

شکرخدا گودرزی در گفتگو با ایسنا از فعالیت دوباره سالن تئاتر خانه موزه انتظامی خبر می دهد و با ابراز تاسف از شرایط دشوار گروه هایی که در این مقطع نمایش اجرا می کنند، می گوید: گاهی خودم شرمنده گروه ها می شوم که در این وضعیت دارند کار می کنند.

او ادامه می دهد: اینستاگرام یک فضای گسترده برای کسب و کار بود و اطلاع رسانی در آن کاملا جا افتاده بود اما پیام رسان های داخلی هنوز جا نیفتاده اند و نتوانسته اند مانند اینستاگرام هم فضای تجاری ایجاد کنند و هم فضای تبلیغات.

گودرزی اضافه می کند: در حال حاضر و در گام اول گروه های نمایشی باید نوع مخاطب خود را شناسایی کنند و بعد خود گروه برای جذب این مخاطب تلاش کند و راه های خلاقانه ای بیابد.

مثلا در کار کودک، برقراری ارتباط با مدارس و مهدهای کودک، یکی از راه های جذب تماشاگر است.

او با تاکید بر لزوم یافتن راه های تازه برای جذب مخاطب در تئاترمی افزاید: یک گروه برای سالن خالی که نمی تواند روی صحنه برود چون تئاتر بدون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلترینگ را که نمی توانیم حل کنیم، دنبال راه تازه باشیم

فیلترینگ را که نمی توانیم حل کنیم، دنبال راه تازه باشیم