مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 07:502023-02-09حوادث

30 درصد ماموریت های اورژانس اردستان مربوط به تصادف است


مسئول فوریت های پزشکی شهرستان اردستان گفت :30 درصد مأموریت های اورژانس اردستان مربوط به تصادفات است.

- جواد مطیعی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار داشت: اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان اردستان در طی ده ماهه سال جاری حدود بیست هزار و 510 تماس داشته که این تعداد تماس منجر به سه هزار و 144 مأموریت شده است.

وی افزود: در این مدت 10 ماهه؛ تعداد مأموریت های شهری یک هزار و 578 مورد بوده و تعداد مأموریت های جاده ای نیز یک هزار و 566 مورد بوده است که از این تعداد کل، 953 مورد مأموریت های تصادفی بوده است.

مسئول فوریت های پزشکی اردستان خاطرنشان کرد: مأموریت های تصادفی شهری در طی 10 ماهه سال جاری حدود 339 مورد و همچنین مأموریت های تصادفی جاده ای 614 مورد بوده است.

مطیعی ادامه داد: مأموریت های غیرتصادفی اورژانس اردستان دو هزار و 191 مورد بوده و در طی این مدت دهه ماه نیز 13 مورد حادثه ویژه داشتیم که 12 مورد مربوط به حوادث جاده ای بوده و یک مورد هم آتش سوزی یکی از کارخانه های شهرستان بوده است.

وی با بیان اینکه نزدیک 30 درصد مأموریت های اورژانس اردستان تصادفات و 70 درصد آن غیرتصادفات بوده، یادآور شد: خوشبختانه تعداد تماس های ایجاد مزاحمت برای اورژانس در شهرستان با توجه به اطلاع رسانی و فرهنگ سازی رسانه ها، نسبت به گذشته بسیار کم شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 درصد ماموریت های اورژانس اردستان مربوط به تصادف است

30 درصد ماموریت های اورژانس اردستان مربوط به تصادف است