مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 00:212023-02-08اجتماعي

پیش بینی بارش سنگین برف در جاده های شمال/ احتمال انسداد محورها طی ساعات آینده


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، یدالله جهان تاب رییس پلیس راه مازندران درباره وضعیت جاده های شمال، اظهار کرد: درحال حاضر شاهد بارش برف در ارتفاعات و بارش باران و لغزندگی سطح راه ها در تمامی جاده های شمال هستیم.

وی افزود: با توجه به پیش بینی هواشناسی درباره بارش برف در محورهای کوهستانی سوادکوه،کیاسر، چالوس و هراز، همراه داشتن زنجیرچرخ برای تردد در جاده های کوهستانی و برف گیر استان الزامی است.

رییس پلیس راه مازندران با اشاره به کاهش دید در ارتفاعات کیاسر، سوادکوه و کندوان، اضافه کرد: طی ساعات آینده شاهد سنگین شدن بارش برف در ارتفاعات محورهای شمال هستیم که احتمال انسداد جاده ها وجود دارد.

جهان تاب با اشاره به تداوم محدودیت های ترافیکی در جاده های شمال، اضافه کرد: تردد کامیون و کامیونت از ساعت 6 تا 24 روزهای پنج شنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

وی با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان و تردد تریلی ها از محور هراز کماکان ممنوع است، تصریح کرد: اعمال محدودیت ترافیکی باتوجه به شرایط ترافیکی در دستور کار پلیس قرار می گیرد.

رییس پلیس راه مازندران یادآور شد: تردد خودروها در محدوده مرزن آباد محور کندوان در مسیر شمال سنگین و در سایر نقاطع، محور هراز، محور سوادکوه و کیاسر به صورت پرحجم مقطعی نیمه س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی بارش سنگین برف در جاده های شمال/ احتمال انسداد محورها طی ساعات آینده

پیش بینی بارش سنگین برف در جاده های شمال/ احتمال انسداد محورها طی ساعات آینده