مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 00:152023-02-08سياسي

انقلاب اسلامی حاصل هزار سال خون دل خوردن شیعه است


نماینده ولی فقیه در استان گیلان با بیان اینکه انقلاب اسلامی با قدرت به راه خود ادامه می دهد، گفت: این انقلاب حاصل هزار سال خون دل خوردن شیعه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله رسول فلاحتی عصر چهارشنبه در رونمایی از پلاک مسجد حجتیه (سوخته تکیه) به عنوان سنگر مبارزات و محل تجمع نیروهای انقلابی گیلان اظهار کرد: نکوداشت و پاسداشت اماکن و ایام مقدس همواره در آموزه های دینی سفارش شده است.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان با اشاره به توجه ملت ها به نکوداشت زمان های خاص و مقدس تصریح کرد: حتی کشورهای غیرمسلمان هم دارای نمادهای زمانی برای ارتقا کشور هستند.

وی با اشاره به اهمیت پلاک کوبی و ایجاد نماد برای اماکنی که محل شکل گیری قیام ها و تجمع نیروهای انقلابی بوده است، بیان کرد: نمادها ماندگار هستند و آیندگان با دیدن این نمادها متوجه ایثار و ازخودگذشتگی گذشتگان خود می شوند.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان به جانفشانی مردم گیلان در دوران قبل و بعد از انقلاب اسلامی و ایستادگی در برابر منافقان کوردل اشاره و بیان کرد: منافقان حتی به دستفروش خیابان هم رحم نمی کردند و بسیاری از مردم بی گناه را به خاک و خون کشیدند.

آیت الله فلاحتی گفت: امروز ایران اسلامی در سایه عنایت و توجهات امام زمان (عج) به امنیت رسیده و منافقان جرأت قد علم کردن ندارن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اسلامی حاصل هزار سال خون دل خوردن شیعه است

انقلاب اسلامی حاصل هزار سال خون دل خوردن شیعه است