مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 23:352023-02-08دانش

بیست واحد خوابگاه دانشجویی متأهلین در همدان افتتاح شد


بیست واحد خوابگاه دانشجویی متأهلین در دانشگاه علوم پزشکی همدان افتتاح و کلیدهای واحدهای آن به زوج های دانشجوی علوم پزشکی تحویل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدمهدی مجذوبی چهارشنبه در آیین ویدئو کنفرانسی افتتاح و بهره برداری پروژه مسکونی 20 واحدی خوابگاه متأهلین دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی همدان با حضور وزیر بهداشت، مسئولین استان و دانشگاه ضمن تبریک ایام اله دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، اظهار کرد: هفتصد دانشجوی متأهل در دانشگاه داریم که 140 نفر متقاضی خوابگاه هستند و این بیانگر اهمیت این پروژه است.

وی با بیان اینکه در تلاش هستیم احداث 40 واحد دیگر در برنامه 1402 به سرعت در روند کار قرار گیرد؛ عنوان کرد: از آنجا که بسیاری از این زوج ها رزیدنت هستند و دوره های تخصصی را می گذرانند، باید آرامش و آسایش بیشتری داشته باشند از این رو احداث خوابگاه متأهلین از ضروریات دانشگاه است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه بر این اساس، طبق برنامه ریزی عملیاتی دانشگاه طی دو تا دو و نیم سال آتی، 60 واحد دیگر در خوابگاه های متأهلی به سرانجام و بهره برداری خواهد رسید، اظهار کرد: پروژه خوابگاه 20 واحدی دانشجویان متأهل با 12 میلیارد تومان به افتتاح رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیست واحد خوابگاه دانشجویی متأهلین در همدان افتتاح شد

بیست واحد خوابگاه دانشجویی متأهلین در همدان افتتاح شد