مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 22:352023-02-08سياسي

مستند تغییر ماموریت به روی آنتن تلویزیون می رود


مستند تغییر مأموریت که *ماجراهای جالب و مهم آغاز جهاد خودکفایی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را روایت می کند جمعه این هفته از شبکه های یک و مستند سیما پخش خواهد شد.

- مستند "تغییر مأموریت" که *ماجراهای جالب و مهم آغاز جهاد خودکفایی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را روایت می کند جمعه این هفته از شبکه های یک و مستند سیما پخش خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ایمان عطارزاده معاون هماهنگی دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب با اشاره به لزوم تبیین حقایق تاریخ جمهوری اسلامی برای نسل جوان، از پخش مستندی درباره جهاد خودکفایی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

وی گفت: مستند تغییر مأموریت یک تغییر ریل را در نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران روایت می کند و نشان می دهد چگونه ایران از یک وابسته بی اختیار و محض در استفاده از تجهیزات نظامی و مستشاران امریکایی، به خودکفایی تحسین برانگیز در چشم جهانیان در این حوزه می رسد.

معاون هماهنگی دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در ادامه افزود: در این مستند، سختی ها و مشکلات فراوانی که برای این تغییر مسیر وجود داشته به تصویر کشیده می شود و از زبان افرادی که در این تغییر مسیر، نقش های کلیدی را داشته اند، چگونگی رسیدن به هدف نهایی یعنی همان خودکفایی در صنعت نظامی هو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مستند تغییر ماموریت به روی آنتن تلویزیون می رود

مستند تغییر ماموریت به روی آنتن تلویزیون می رود