مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 21:552023-02-08پزشكي

بخش ICU ویژه مادران باردار در ساوه راه اندازی شد


همزمان با ایام الله دهه فجر تجهیز و افتتاح بخش ICU ویژه مادران باردار با حضور مسئولین شهری ساوه انجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، عصر امروز همزمان با ایام الله دهه فجر تجهیز و افتتاح بخش ICU ویژه مادران باردار با حضور مسئولین شهری ساوه انجام شد.

سرپرست دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ساوه با بیان اینکه برای نخستین بار در  بهمن ماه سال جاری بخش ICU مادران باردار را در بیمارستان هفده شهریور راه اندازی شد،گفت: این بیمارستان در شهرستان ساوه پوشش دهی خدمات سلامت نوزاد و مادر به شهرها و روستاهای همجوار را نیز برعهده دارد.

محمود کریمی افزود: در بیمارستان 17 شهریور، با افتتاح 6 تخت به عنوان ICU ویژه مادران بارداری که نیاز به مراقبت ویژه دارند، خدمات و مراقبت های ویژه ارائه می شود.

  به گفته وی با افتتاح مرکز HDU ، مادرانی که وضعیت جسمانی مساعدی ندارند دیگر در بخش های ICU ژنرال بستری نمی شوند و در عوض در بخش مادران نیاز به مراقبت های ویژه و در کنار فرزندان خود ارائه خدمت می گیرند.

 سرپرست دانشکده علوم پزشکی ساوه با اشاره به اینکه آرامش لازمه مادران باردار است، تصریح کرد: مادرانی در ICU ویژه مادران تحت مراقب قرار می گیرند که تازه جراحی شده اند و نیاز به مراقبت ویژه و آرامش دارند و این درحالی است که سابقا این مادران در کنار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش ICU ویژه مادران باردار در ساوه راه اندازی شد

بخش ICU ویژه مادران باردار در ساوه راه اندازی شد