مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 21:452023-02-08ورزشي

ساماندهی راه های روستایی در شهرستان البرز در دستور کار است


با توجه بر اینکه راه های روستایی در چندین سال گذشته در شرایط نامناسبی قرار داشت، امسال ساماندهی محورهای مواصلاتی روستاهای تابعه شهرستان در اولویت قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مصطفی غفوری فرماندار شهرستان البرز با اشاره به مهم ترین اقدامات مجموعه مدیریتی شهرستان البرز در یکسال اخیر اظهار داشت: در راستای خدمت رسانی به مردم، در شهرستان البرز و در طول یک سال گذشته تلاش شد با مجموعه ای از اقدامات عمرانی، اقتصادی، ورزشی و فرهنگی گام های نوینی در راستای توسعه شهرستان و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی برداشته شود.

وی در خصوص تأمین مسکن برای اقشار کم درآمد افزود: با توجه بر ظرفیت های شهرک مهرگان در خصوص احداث طرح مسکن ملی و با پیگیری ها و هماهنگی های صورت گرفته معاونت عمرانی استانداری و دستگاه های مربوطه، شاهد فراهم شدن زیرساخت ها و تسریع در فرآیند احداث این پروژه هستیم، به نحوی که به یاری خدا و زحمات همه دستگاه ها و ارگان های اجرایی در این پروژه، در رتبه نخست کشور قرار گرفته ایم.

غفوری اضافه کرد: پیگیری های دیگری که در حوزه عمرانی و برای مردم شریف شهر شریفیه صورت گرفت، به ثمر رسیدن مباحث مربوط به تصفیه خانه این شهر بود که در سال های گذشته به دلیل عدم تخصیص اعتبارات لازم و عملکرد نامناسب، موجب بروز آلودگی محیط زیست من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی راه های روستایی در شهرستان البرز در دستور کار است

ساماندهی راه های روستایی در شهرستان البرز در دستور کار است