مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 21:352023-02-08اقتصادي

افتتاح تصفیه خانه فاضلاب صنعتی کشت و صنعت شرکت پگاه همدان


همزمان با هشتمین روز از ایام الله دهه فجر، تصفیه خانه فاضلاب صنعتی کشت و صنعت شرکت پگاه همدان، سالن پرورش تلیسه این شرکت و دیزل ژنراتور شرکت پگاه همدان راه اندازی شد.

- ایسنا/همدان همزمان با هشتمین روز از ایام الله دهه فجر، تصفیه خانه فاضلاب صنعتی کشت و صنعت شرکت پگاه همدان، سالن پرورش تلیسه این شرکت و دیزل ژنراتور شرکت پگاه همدان راه اندازی شد.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ملایر چهارشنبه 19 بهمن ماه در حاشیه این افتتاحیه، اظهار کرد: تصفیه خانه فاضلاب صنعتی کشت و صنعت شرکت پگاه همدان به مساحت 730 مترمربع، اعتبار 60 میلیارد ریال و با ظرفیت تصفیه روزانه 150 مترمکعب فاضلاب افتتاح شد.

عباس نجاری با بیان اینکه قرار است در آینده این ظرفیت به روزانه 500 مترمکعب برسد، گفت: شرکت پگاه همدان در سال 83 با تولید روزانه 300 کیلوگرم شیر کار خود را آغاز کرد و در حال حاضر روزانه 40 تن شیر تولید می کند و برنامه دارد در آینده این مقدار را به 60 تن برساند.

نجاری به 2300 راس دام این شرکت اشاره و مطرح کرد: طبق برنامه توسعه شرکت، قرار است تعداد دام ها به 5000 راس برسد.

وی به ارسال شیر تولیدی این شرکت به پنج استان کشور اشاره و بیان کرد: این شرکت برای 80 نفر به طور مستقیم و 500 نفر به طور غیرمستقیم اشتغال ایجاد کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح تصفیه خانه فاضلاب صنعتی کشت و صنعت شرکت پگاه همدان

افتتاح تصفیه خانه فاضلاب صنعتی کشت و صنعت شرکت پگاه همدان