مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 21:252023-02-08اقتصادي

احیای قطار گردشگری منجر به توسعه اقتصادی و گردشگری لرستان می شود


احیای قطار گردشگری منجر به توسعه اقتصادی و گردشگری این استان می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، فرهاد زیویار در بازدید از غرفه لرستان در نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران، اظهار داشت: استان لرستان در زمینه گردشگری حرف های زیادی برای گفتن دارد و چیزی که در این نمایشگاه نظر همه بازدیدکنندگان را جلب می کند ابتکار و خلاقیت اداره کل میراث فرهنگی لرستان در این دوره بود که متفاوت از همیشه و بسیار زیبا قابلیت های تاریخی، گردشگری و فرهنگی لرستان را به عرصه نمایش گذاشته است.

وی، ادامه داد: در این نمایشگاه قابلیت های گردشگری لرستان به خوبی در بخش های متنوعی به نمایش درآمده به ویژه غرفه کشاورزی و محصولات کشت و صنعت لرستان که به خوبی نمایان گر گردشگری کشاورزی در لرستان است و همچنین غرفه های زره بافی، جاجیم بافی و ورشو که ظرفیتی جهانی در لرستان به شمار می رود.

استاندار لرستان، بیان داشت: قابلیت های تاریخی، فرهنگی استان مانند ماکت قلعه فلک الافلاک همگی نمونه های متفاوت و تجربه جدیدی از معرفی قابلیت های گردشگری لرستان هستند.

زیویار، افزود: به منظور معرفی ویژه قابلیت های گردشگری لرستان نیازمند برنامه ریزی مدونی هستیم که در همین راستا در بخش گردشگری برنامه ویژه ای در نظر داریم و یکی از موضوعاتی که می تواند گردشگری لرست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای قطار گردشگری منجر به توسعه اقتصادی و گردشگری لرستان می شود

احیای قطار گردشگری منجر به توسعه اقتصادی و گردشگری لرستان می شود