مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 20:302023-02-08فناوري

خداحافظی گلستانی ها با اختلال اینترنت/ توسعه ارتباطات روستایی پس از انقلاب


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گلستان با اشاره به توسعه فیبر نوری به سمت منازل در گلستان، گفت: با تکمیل این پروژه بستر اینترنت پرسرعت و پایدار در سطح گلستان فراهم می شود.

- ایسنا/گلستان مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گلستان با اشاره به توسعه فیبر نوری به سمت منازل در گلستان، گفت: با تکمیل این پروژه بستر اینترنت پرسرعت و پایدار در سطح گلستان فراهم می شود.

محمد احمدی در گفتگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به اینکه اوایل پیروزی انقلاب اسلامی، بسیاری از روستاها در حوزه ارتباطات با مشکل مواجه بودند، اظهار کرد: اما امروز 97 درصد روستاهای استان گلستان به سرویس صوت و اینترنت دسترسی دارند.

وی با بیان اینکه استان گلستان از لحاظ برخورداری از جمعیت روستایی رتبه دوم کشور را به خود اختصاص داده است، افزود: گلستان از لحاظ دسترسی روستاهای استان به سرویس صوت و اینترنت رتبه پنجم کشور را به خود اختصاص داده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گلستان با تاکید بر اینکه در شرایط فعلی فناوری و شبکه های اجتماعی به بخش اصلی فعالیت های مردم تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: امروزه بدون بهره گیری از این فناوری ها بسیاری از کارها مختل می شود لذا در عصر تحول دیجیتال با استفاده از این ابزارها می توان پیشرفت بیشتری ایجاد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خداحافظی گلستانی ها با اختلال اینترنت/ توسعه ارتباطات روستایی پس از انقلاب

خداحافظی گلستانی ها با اختلال اینترنت/ توسعه ارتباطات روستایی پس از انقلاب