مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 19:452023-02-08پزشكي

افزوده شدن 500 هزار متر مربع به فضای درمانی خراسان جنوبی


معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی بیرجند گفت: از ابتدای انقلاب تاکنون 500 هزار متر مربع فضا به ارزش 15 هزار میلیارد تومان در حوزه سلامت خراسان جنوبی احداث شده است.

- حسین دهقانی، عصر امروز چهارشنبه 19 بهمن در نشست خبری اظهار کرد: در حال حاضر در استان 11 شبکه بهداشت و درمان، 15 بیمارستان، 9 دانشکده، پنج مرکز تحقیقاتی و 82 پایگاه اورژانس فعال است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه بسیاری از پروژه های بهداشت و درمان خراسان جنوبی که تا سال 98 بلاتکلیف و روی زمین مانده بود بر اساس اولویت تعیین تکلیف شد، ادامه داد: در بحث تامین و سازماندهی نیروی انسانی نیز عمده خدمات مربوط به نیروی انسانی را پوشش دادیم.

دهقانی به خریدهای جزیره ای در حوزه ها اشاره و بیان کرد: مدیریت هزینه و تمرکز خرید و در اختیار حوزه ها گذاشتن از اقداماتی بود که باعث مدیریت هزینه و اتمام پروژه ها بود.

وی در مورد فرسودگی آمبولانس ها نیز گفت: دانشگاه علوم پزشکی در بحث تعمیر آمبولانس ها اقدام که این کار باعث صرفه جویی در هزینه و سرعت تعمیر هزینه و مدیریت ها شده است.

دهقانی بیان کرد: در بخش تاسیسات نیز در یک مرکز کار تاسیسات را پیگیری و مدیریت کردیم که این نیز منجر به صرفه جویی هزینه ها شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزوده شدن 500 هزار متر مربع به فضای درمانی خراسان جنوبی

افزوده شدن 500 هزار متر مربع به فضای درمانی خراسان جنوبی