مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 19:152023-02-08اقتصادي

آغاز عملیات اجرایی 123 طرح برق منطقه ای مازندران و گلستان


به مناسبت بزرگداشت دهه مبارک فجر، عملیات اجرایی 123 پروژه برق منطقه ای مازندران و گلستان به اعتبار 12 هزار میلیارد تومان آغاز شد.

- ایسنا/مازندران به مناسبت بزرگداشت دهه مبارک فجر، عملیات اجرایی 123 پروژه برق منطقه ای مازندران و گلستان به اعتبار 12 هزار میلیارد تومان آغاز شد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان امروز با اشاره به اینکه اقداماتی از گذشته در صنعت برق معوق مانده است که تلاش می شود تا پایان دولت سیزدهم محقق شود، اظهار کرد: در حال حاضر شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان با حدود 157 ایستگاه انتقال فوق توزیع نصب شده با ظرفیت 18.

575 مگا ولت آمپر و 6 هزار کیلومتر مدار خط تقریبا رتبه هفتم را از نظر حجم شبکه و رتبه سوم را از نظر تعداد مشترکان در کشور دارد .

کوروش موسوی تاکامی افزود: 3 میلیون مشترک در استان های مازندران و گلستان مستقر هستند که بالغ بر 2 میلیون 200 هزار مشترک مربوط به مازندران است.

وی با اشاره به اینکه شبکه به هم تنیده و پیچیده انتقال فوق توزیع برق مازندران و گلستان طوری است که با کشور ترکمنستان ارتباط الکتریکی و تبادل بار دارد، تصریح کرد: در سال 1401 نیاز برق مصرفی ما 5 هزار مگاوات است که در پایان دولت سیزدهم به 7 هزار مگاوات می رسد که در مدت هشت سال نیاز به احداث نیروگاه هایی همچون نیروگاه نکا داریم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات اجرایی 123 طرح برق منطقه ای مازندران و گلستان

آغاز عملیات اجرایی 123 طرح برق منطقه ای مازندران و گلستان