مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 19:152023-02-08سياسي

دومین بیمارستان 200 تختخوابی در رودسر ساخته می شود


نماینده رودسر و املش در مجلس سودای اسلامی از احداث دومین بیمارستان 200 تختخوابی در رودسر خبر داد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد صفری عصر چهارشنبه در آیین افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت روستایی کاکرود اشکور در رودسر اظهار کرد: مرکز خدمات کاکرود از پروژه های بر زمین مانده این شهرستان بوده که با تأمین اعتبار و معرفی پیمانکار در مدت یکسال به بهره برداری رسید.

وی، حوزه بهداشت و درمان را از اولویت ها برشمرد و افزود: نگاه ما به بهداشت و درمان به دلیل ارتباط مستقیم با سلامت مردم باید میدانی و جهادی باشد.

نماینده مردم رودسر و املش به تشریح بخشی از خدمات در حوزه بهداشت و درمان این دو شهرستان پرداخت و بیان کرد: بهره برداری از دستگاه سی تی اسکن در بیمارستان رودسر و دستگاه های اکسیژن ساز در بیمارستان های رودسر و املش، طرح توسعه بیمارستان املش، تجهیزات بیمارستان رودسر، مرکز جامع سلامت چابکسر، اورژانس رحیم آباد، مرکز جامع سلامت بارگه دشت، افتتاح خانه های بهداشت بخشی از اقدامات حوزه بهداشت و درمان این دو شهرستان بوده است.

حجت الاسلام صفری از احداث دومین بیمارستان 200 تختخوابی در رودسر خبر داد و اضافه کرد: مقدمات ساخت دومین بیمارستان 200 تختخوابی رودسر فراهم شده و به جد پیگیر تحقق این مهم هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین بیمارستان 200 تختخوابی در رودسر ساخته می شود

دومین بیمارستان 200 تختخوابی در رودسر ساخته می شود